Balansera - budgetcoach | budgetbegeleiding | thuisadministratie

Bel Balansera, je financiële steun en toeverlaat

Thuisadministratie

Hulp bij je thuisadministratie Je wilt graag dat je thuisadministratie op orde is. Dat alle papieren netjes worden ingevuld. Zodat je krijgt waar je recht op hebt en je niet in de problemen komt.

Dan is het fijn als iemand je hiermee helpt. Iemand die alles op een rijtje zet en de zorg voor al je papierwerk uit handen neemt.

Een thuisadministratie die helemaal bij is. Alles netjes geordend. Alle financiële zaken goed geregeld. Dat is waar een goede thuisadministrateur voor zorgt.

Een goede thuisadministrateur heeft zowel administratieve als financiële kwaliteiten. Een ruime ervaring. Voldoende geduld. En zorgt ervoor dat je de regie zelf in handen houdt.

Voor wie is het bedoeld?

Er zijn verschillende situaties waarin een thuisadministrateur van pas kan komen:
  • U wordt een dagje ouder en al het papierwerk wordt u wat te veel.
  • U zit in een moeilijke periode door ziekte.
  • U bent uw partner of een andere dierbare verloren en ziet, door deze emotionele gebeurtenis, door de bomen het bos niet meer.

Samen met u zorg ik ervoor dat uw thuisadministratie op orde komt en blijft. Alles helemaal naar uw eigen wensen en mogelijkheden.

Ik help u graag. Of het nu om uw financiën, toeslagen, belastingaangifte, aanvragen van voorzieningen of een uitkering gaat.

Bent u het inzicht in uw thuisadministratie kwijt. Ik help u door samen met u de thuisadministratie weer op orde te krijgen/te houden en indien gewenst u hierin blijvend te ondersteunen.

Hoe werkt het

We beginnen met een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek bij u thuis. In een half uur bespreken we uw wensen en wat ik hierin voor u kan betekenen.

Samen bekijken we met welke regelmaat ondersteuning voor uw thuisadministratie nodig is. We maken de kosten helder en inzichtelijk. Als u besluit gebruik te maken van mijn diensten, dan maken we een afspraak voor het intakegesprek.

Ook als u na het kennismakingsgesprek besluit niet verder te gaan met Balansera, dan blijft datgene wat besproken is uiteraard in vertrouwde handen en is uw privacy gewaarborgd.

Intakegesprek

In een intakegesprek bespreken we de huidige situatie. We verzamelen en ordenen de administratie (indien nodig). Indien wenselijk stellen we samen een maand/jaaroverzicht op van uw inkomsten en uitgaven in de huidige en eventuele nieuwe situatie.

We controleren of er gebruikt wordt gemaakt van alle toeslagen, belastingvoordelen, uitkeringen en mogelijke voorzieningen. Zo nodig vragen we deze aan. We maken afspraken betreffende de ondersteunende werkzaamheden.

Alle werkzaamheden worden samen en rekening houdend met uw wensen uitgevoerd. Gewoon bij u thuis. De regie en verantwoordelijkheid blijft in uw handen.

Ik help u graag. Neem gewoon eens vrijblijvend contact op.

Contact opnemen »




Balansera
Christina Beelen
Europalaan 7
5591 CM Heeze
Telefoon: 06  - 106 57 254
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Budgetcoaching | Budgetbegeleiding | Thuisadministratie | PGB Administratie
Budgetcoach voor Werkgevers | Budgetcoach voor Bedrijven | Privacyverklaring

Als gecertificeerd budgetcoach ben ik werkzaam in de regio Zuid Oost Brabant en Noord Limburg (omgeving Eindhoven, Veldhoven, Waalre, Geldrop, Helmond, Deurne, Aarle-Rixtel, Beek en Donk, Gerwen, Mierlo, Nuenen, Someren, Asten, Valkenswaard, Dommelen, Best, Oirschot, Son, Breugel Maarheeze, Leende, Budel en Weert).


Website gemaakt door Internetbureau Houdoe.nl Eindhoven